vrácení a reklamace zboží
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Nejste se zbožím spokojeni? Do 14 dnů od doručení můžete zboží zdarma a bez udání důvodu vrátit. Důležité je, aby bylo zboží nepoužité a v původním, neponičeném obalu. V opačném případě si vyhrazujeme právo na zamítnutí vrácení nebo na stržení vzniklé škody. Poštovné za vrácení zboží hradí zákazník.
Jak lze zboží vrátit?
Prostřednictvím elektronického formuláře výše vyplňte svou žádost o vrácení zboží. Nepoužité zboží v původním obalu zašlete spolu s daňovým dokladem, který jste k objednávce obdrželi, na adresu:
Salon Professional s.r.o.
Pod Bání 8
180 00, Praha – Libeň
Kdy a jak mi vrátíte peníze?
Jakmile vám přijde e-mail o přijetí vráceného zboží, můžete své peníze očekávat nejpozději do 10 pracovních dní. Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jako jsme je přijali.
REKLAMACE ZBOŽÍ
Pokud by se zbožím zakoupeným v našem e-shopu bylo cokoliv v nepořádku, můžete jej do 24 měsíců reklamovat (kompletní znění reklamačních podmínek najdete zde). O reklamaci nám však, prosíme, dejte vědět co nejdříve prostřednictvím elektronického formuláře výše. Zboží poté zašlete společně s daňovým dokladem, který jste obdrželi e-mailem, a důvodem reklamace na adresu:
Salon Professional s.r.o.
Pod Bání 8
180 00, Praha - Libeň
Upozorňujeme, že aktuálně není možné zboží vrátit osobně.
Jakmile k nám zaslané zboží dorazí, obratem vám dáme vědět. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.
V případě nejasností se na nás neváhejte obrátit na čísle +420 724 165 994 nebo na e-mailu reklamace@salonpro.cz
Jsme tu pro vás!